"Przyszłość należy do Was, do młodych. Trzeba abyście wchodzili na wielkie drogi historii nie tylko tu w Europie, ale na wszystkich kontynentach i wszędzie ażebyście stawali się świadkami chrystusowych błogosławieństw."
JPII

UPORZĄDKOWANY BLOG NA MOJEJ NOWEJ STRONIE:
http://jacektraveler.wixsite.com/jacek-traveler

Wyświetlenia

środa, 19 grudnia 2012

Koncerty (:( , egzaminy i Polsko-Chiny

 Wieczorek Turecki ;)

 

Valentino i Sevcan - dzięki !!!
Sobotni wieczór po całym dniu nauki spędziliśmy jak zawsze w międzynarodowym towarzystwie ;) Tym razem Sevcan zaprosiła nas na turecką kolację! Było przepysznie i kolorowo :D

Egzaminy 

 

Udało się. We wtorek podeszlismy do egzaminów z Angielskiego (interpretacja artykułów, orzeczeń sądów, speechów z Ameryki) oraz 3 godzinny pisemny z Origin and Development of the EU. Pierwszy na pewno zaliczony, bo wyniki są od razu. Czekaliśmy ponad 2 h na swoją kolej, żeby zdać egzamin u innej p. profesor w pośpiechu! Bardzo niesprawiedliwie zostaliśmy potraktowani. Oczywiście zaliczyliśmy ale nie o to nam chodziło. Niestety jak ktoś nie wie z czego ma egzaminować, to jak ma być dobrze? Jak ktoś nie nie daje dojść do głosu, jak można coś powiedzieć? Nie mieliśmy czasu, żeby dyskutować, bo musieliśmy biec na kolejny egzamin. Dowiedziałem się, że mój angielski jest fatalny i muszę go porpawić diametralnie, moja wiedza jest bardzo powierzchowna na temat tych artykułów (...), ale co lepsze  haha Valentino, który był po mnie dowiedział się, że jego przyjaciel jest o wiele lepszy i z języka i z wiedzy! haha :D co z tego, że dała nam tyle samo punktów! :D Teraz chociaż wiemy, że rozmawiamy między sobą na poziomie 0, jak nie ujemnym :P Chciałbym widzieć minę naszej prof. Domino, jakby usłyszała te słowa i zobaczyła nasz wynik ;o mamma mia!  heeh 

Czekamy na wyniki z drugiego egzaminu i czekamy na ostatni egzamin w styczniu! Tym razem będę musiał napisać wypracowanie po włosku o EU i później je przedstawić ;) Patrząc realistycznie zaczynamy ferie zimowe(do 15 stycznia) i wiosenne (od 15 stycznia ;p), które będą trawły 3 marca ;o :D hii 

P.S Są już plany, co do przyszłych wyjazdów: karnawał w Wenecji, Verona, z może i jakieś narty ;)


  Concerto per il Natale

 

Wczoraj w Bibliotece Oblate (pisałem już o niej wcześniej) w barze, odbył się świąteczny koncert operowy!

pianino - Yun Hwa (Korea Płd), sopran: Petra (Czechy), Sophia (Germany), Ramona (Meksyk) i Beatriz (Japonia)
Wszystko się zaczęło od spotkania z Sophią, kiedy to na konwersacjach języka włoskiego dała mi zaproszenie :) Jak to zazwyczaj bywa na konwersacjach, dużo ludzi nie ma, więc rozmawialiśmy tylko o sztuce, tańcu i śpiewie :D


Sophia
Magiczne miejsce, tym bardziej jak do takiego widoku zza okna dołącza się muzyka...



Na koniec wszyscy zaśpiewali "Cichą noc" w 6 językach :D


Coop

 Często jak nie ma czasu na obiad kupujemy pizzę w Coopie :D Na prawdę dobra! Ostatnio szybko przed kolejnymi zajęciami poszedłem kupić i stałem w kolejce, żeby już zapłacić. Usłyszałem polski głos. Stały dwie panie. Przywitałem się i zaczęliśmy rozmawiać :) Były bardzo zadowolone, że spotkały Polaka, bo często się zdarza, że nie wszyscy Polacy przyznają się do tego i udają, że są Włochami. Przykre ;/  Były takie zadowolone, że nawet zapłaciły  za mój kawałek pizzy hehe :)


Centrum Handlowe koło Uniwersytetu ze świątecznym ryneczkiem

Koncert w drodze powrotnej ze szkoły? - czemu nie :D

Polska

Dzisiaj o 00:55 mamy autobus do Bolonii :) Jedziemy dwie godzinki i zwiedzamy miasto do 7:00. Później jedziemy na lotnisko, tam spotykamy się z Hiszpankami, które również wylatują tego samego dnia, pół godziny przed nami :D Wylatujemy o 10:00, lecimy dwie godziny i lądujemy w Modlinie :) Zwiedzamy Warszawę, tarzamy się w śniegu (lub brei ;p) i późnym wieczorem jesteśmy w Elblągu :D

Kolejne 2 dni przebiegną pod znakiem tańca i przygotowaniami do Chin z moją super drużyną!
Jednak z tego powodu niestety nie będzie mnie na koncercie świątecznym "Kiedy przyjdzie czas..." w Szkole Muzycznej :( Mam nadzieję, że ten rok czekania nie przepadnie i po powrocie koncert będzie powtórzony. eh


P.S- Florencję zostawiam z 8 stopniami i czystym, słonecznym niebem hmm ;)
     - Nie wiem, jak to będzie z postami przez święta i nowy rok, zobaczymy, co Bóg da !

Serdecznie Pozdrawiam i życzę ciepłych i przede wszystkim radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku!!!   Ciao !

;D  :*


1 komentarz:

  1. Sophia!! moja wspólokatorka kochana:) niestety nie mogłam być na tym koncercie, bo w tym dniu wracałam do Polski. ładnie śpiewała?;)
    Rossa

    OdpowiedzUsuń