"Przyszłość należy do Was, do młodych. Trzeba abyście wchodzili na wielkie drogi historii nie tylko tu w Europie, ale na wszystkich kontynentach i wszędzie ażebyście stawali się świadkami chrystusowych błogosławieństw."
JPII

UPORZĄDKOWANY BLOG NA MOJEJ NOWEJ STRONIE:
http://jacektraveler.wixsite.com/jacek-traveler

Wyświetlenia

niedziela, 14 października 2012

TANIEC tu i tam

Wyjeżdżając tutaj myślałem, że z  tańcem po Mistrzostwach Polski Formacji (15.09)  nie będę miał nic do czynienia. Tiaaa...
Przed półfinałem MP 2012


Strona teatru: http://www.maggiofiorentino.it/
Już następnego dnia znalazłem na specjalnej stronie z castingami z całych Włoch ogłoszenie, że poszukują tancerzy i tancerek (specjalizacja balet lub t. współczesny) do spektaklu w teatrze we Florencji! Czemu nie spróbować? :D Przeczytałem (jako tako ;p) regulamin, wysłałem CV i kartę zgłoszeniową (tak był wymóg) i czekam na audizione, które mam - jutro! (15.10 poniedziałek) :D Specjalnie nie pisałem o tym wcześniej :D Wiedziały może z 2-3 osoby ;)

Casting ma być w formie zajęć z baletu i t. współczesnego, po 1,5h każde. Podczas nich będą nas obserwowali jurorzy i kwalifikowali do następnych etapów. Jest dobra okazja, żeby po dłuższym czasie znowu sobie potańczyć i po raz pierwszy uczestniczyć w zajęciach po włosku! Ostatni etap - finał ma polegać na prezentacji swoich możliwości i pokazaniu swojego układu...haha (balet :D )

Nie liczę, że się dostanę ale zależy mi, żeby skorzystać z zajęć. Aczkolwiek wszystko może się zdarzyć i mogą mie przyjąć ( bo np. bd sam na castingu? xD) więc będę musiał im odmówić, bo bym nie dał rady pogodzić prób ze szkołą... chyba, że byłyby tylko od pt-niedz. :p
 Jak na razie nie wiem, co to ma być dokładnie za przedstawienie. Podobno coś związane ze starożytnością...chyba.Trzymać kciuki! Nie, nie za to ! Żeby zrozumiał, co do mnie mówią!



 POLSKA

  Z formacją Lotos Jantar mamy pokaz podczas Baltic Cup 19-21.10.2012r., prawdopodobnie w sobotę... Z tego względu wracam do Polski na te trzy dni. Mam wylot z Rzymu w środę wieczorem, a wracam w niedziele wieczorem z Gdańska także do Rzymu. Później pociągiem... O dziwo pociąg Florencja- Rzym jest tańszy niż Florencja - Bolonia ;o gdzie trasa jest o wiele dłuższa.





Pozdrowienia dla całej kochanej drużyny! :**

2 komentarze: