"Przyszłość należy do Was, do młodych. Trzeba abyście wchodzili na wielkie drogi historii nie tylko tu w Europie, ale na wszystkich kontynentach i wszędzie ażebyście stawali się świadkami chrystusowych błogosławieństw."
JPII

UPORZĄDKOWANY BLOG NA MOJEJ NOWEJ STRONIE:
http://jacektraveler.wixsite.com/jacek-traveler

Wyświetlenia

wtorek, 25 września 2012

Spotkanko :D

Palazzo degli Uffizi:  Ja, Patka, Klaudia


















Ledwo co zdążyłem pożegnać rodzinkę, a przywitałem pierwszych, właściwie niezapowiedzianych gości :D Dzisiaj (jeszcze pewnie są w mieście) spotkałem się z siostrami z Olsztyna Klaudią i Patrycją, które przyjechały z wycieczką zwiedzać Włochy. Spontanicznie się umówiliśmy (ktoś musiał uciec z jednego wykładu) i cudem znaleźliśmy na placu ( pomimo późnego września wciąż nie da się ruszyć na starym mieście). Mieliśmy spotkać się w Olsztynie albo w Elblągu ale nigdy nikomu nie było po drodze ;p no to spotkaliśmy się "po środku" ... :D
                                                                                                                                                                 

 Niedługo zacznę dodawać relacje z odwiedzonych miast, jednak w tygodniu jest za mało czasu, a materiałów dużoo..

Zrobię też grupę na fb tego bloga, żeby wyświetlały się Wam powiadomienia jak będzie coś nowego dodane. Nie będziecie musieli ciągle wchodzić i patrzeć, czy jest coś nowego, czy nie.. ;)

Czekam na was we Florencji !!! :D


P.S Od kiedy jestem we Florencji budzi się we mnie nocny łowca!  Komary nie dają mi spokoju, a spanie z zamkniętym oknem to samobójstwo. Oczywiście JUŻ mam różne dziwactwa wsadzane do kontaktu, odstraszacze itd. Na dzień dzisiejszy naliczyłem 40 ugryzień, najwięcej na stopach i dłoniach, bo to one najczęściej wystają spod kołdry ;/   Trochę wyglądam jakbym miał ospę ;p  Chociaż...wysypka na uchu..dziwnie..

2 komentarze:

  1. Tylko patrze na to 2 zdjecie i juz w glowie slysze Twoj smiech- moj ulubiony!:) Co do komarow, to wcale im sie nie dziwie- TAKA krew. Ktoz by sie nie skusil?!:D BUZIAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa i swietny pomysl, jesli chodzi o ta grupe!!! Czekam na link Kochany!

    OdpowiedzUsuń