"Przyszłość należy do Was, do młodych. Trzeba abyście wchodzili na wielkie drogi historii nie tylko tu w Europie, ale na wszystkich kontynentach i wszędzie ażebyście stawali się świadkami chrystusowych błogosławieństw."
JPII

UPORZĄDKOWANY BLOG NA MOJEJ NOWEJ STRONIE:
http://jacektraveler.wixsite.com/jacek-traveler

Wyświetlenia

czwartek, 20 września 2012

Pisa...

Póki jest jeszcze rodzinka korzystam z mobilności i w trakcie przerw między zajęciami jeździmy po okolicy. Wczorajsze popołudnie spędziłem w Pisie (80km od Firenze)  i Marina di Pisa ( nad morzem liguryjskim).










Przeraził mnie widok turystów "podtrzymujących" wieżę.. na każdym kroku. Zobaczcie,
 Celebrytka, którą wszyscy chcą dotknąć musi być ujęta pomiędzy nogami, trzymana od góry, z boku, zdjęcie robione na lewym kolanie, na prawym, na leżąca..itd..


ale skoro oni mogli, to czemu nie ja?



Pamiątki... czym dalej od celebrytki tym tańsze ;)


Na koniec szybki wypad nad morze, małe miasteczko z klimatem kubańskim, spokojne...wyciszone...i myślę, że to nie ze względu na późną godzinę


Jeszcze jedno. Jakby to Papu powiedział - "siedzi" nowy zegarek Ferrari :D - oczywiście kupiłem za studencką cenę ^^

1 komentarz:

  1. Jacuś!!!!!
    Jak zwykle wpadłeś na świetny pomysł- Twoje notatki i zdjęcia są MEGA! Aż się nie mogę doczekać kolejnego wpisu:) No i gratuluję nowego zakupu! Buziaki i uściski Kochany!!!:*

    OdpowiedzUsuń