"Przyszłość należy do Was, do młodych. Trzeba abyście wchodzili na wielkie drogi historii nie tylko tu w Europie, ale na wszystkich kontynentach i wszędzie ażebyście stawali się świadkami chrystusowych błogosławieństw."
JPII

UPORZĄDKOWANY BLOG NA MOJEJ NOWEJ STRONIE:
http://jacektraveler.wixsite.com/jacek-traveler

Wyświetlenia

poniedziałek, 24 września 2012

Grazie ;)

Wchodząc po dłuższej przerwie dostałem dużo wiadomości od Was. Dzięki za te dobre słowa  i poparcie pomysłu bloga (nie tylko te w komentarzach, ale i w prywatnych wiadomościach). ;)

Będę starał się pisać jak będą odpowiednie tematy i przede wszystkim, jak liczba wyświetleń nie stanie w miejscu :) Widząc odwiedziny miło mi, że czytacie i chociaż tym mogę z Wami się podzielić! 

 Dołączam piosenkę, która często tutaj leci, pewnie ją znacie, ale dobrze motywuje. Oglądając to, wciąż powraca myśl o misji w Afryce...;)


P.S.  - Zostałem poproszony, żeby dodawać więcej zdjęć - dobra Kasiula :D
        - Dzięki Ewciaa za takie komentarze !! :D  ehh.. :*


2 komentarze:

  1. 363 wyświetlenia! W końcu widać licznik :D
    Proszę o więcej postów, bo już nie mam co czytać :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Misja w Afryce? Lece z Toba :)

    OdpowiedzUsuń