"Przyszłość należy do Was, do młodych. Trzeba abyście wchodzili na wielkie drogi historii nie tylko tu w Europie, ale na wszystkich kontynentach i wszędzie ażebyście stawali się świadkami chrystusowych błogosławieństw."
JPII

UPORZĄDKOWANY BLOG NA MOJEJ NOWEJ STRONIE:
http://jacektraveler.wixsite.com/jacek-traveler

Wyświetlenia

poniedziałek, 24 września 2012

Giro d'Italia

Minęła dłuższa przerwa od ostatniej publikacji (nie bez przyczyny), więc czas to nadgonić!

Po 8 latach, kiedy to byłem pierwszy i ostatni raz we Włoszech, zacząłem odwiedzać niektóre miejscowości, sprawdzając czy coś się zmieniło, ile zapamiętałem itd. Przez ten wEEEkend odwiedziłem więcej miast, niż sam się spodziewałem :D Właściwie od 8 do 22 godz. nie było mnie w domu, dlatego nie było czasu, żeby na bieżąco opisywać. Od piątku do niedzieli, wyjeżdżając z Florencji, zaliczyłem Arezzo, Asyż, Perugie, Rimini i San Marino.


Pokaż Giro d'Italia na większej mapie
 
W drodze powrotnej przejeżdżalismy przez Bolonię, jednak nic nie zwiedziłem, więc będę musiał jeszcze do niej wrócić podczas pobytu w Italii. ;)

Tak dla ciekawości dodam, że średnio w ciągu dnia było 27stopni, rano 18, a późnym wieczorem nawet 24 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz